Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku

Ogłoszenie o naborze na rok 2023

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydata na stanowisko : Starszego Inspektora ds. administracyjnych

POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII w TURKU

Powiatowy Lekarz Weterynarii  poszukuje kandydata na stanowisko  :

Starszego Inspektora ds. administracyjnych

w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Turku

Wymiar etatu : 1

Miejsce wykonywania pracy: Turek

Warunki pracy

  • praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 15.00, 
  • praca w siedzibie Inspektoratu
  • prowadzenie samochodu służbowego, 
  • praca w budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych, 
  • stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy.
     

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie kancelarii Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, a w szczególności :
  • rejestrowanie i wysyłka korespondencji
  • składanie zamówień na druki ścisłego zarachowania (kwestionariusze, blankiety świadectw miejsca pochodzenia zwierząt )
  • rozdział pism, prasy i publikatorów , o których mowa powyżej zgodnie z dekretem Kierownika Inspektoratu
  • prowadzenie ewidencji delegacji krajowych i zagranicznych
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań Inspekcji  Weterynaryjnej
  • prowadzenie spraw socjalnych pracowników i pozostałych osób uprawnionych
  • prowadzenie obsługi biurowej Powiatowego Lekarza, w tym również prowadzenie centralnych rejestrów wynikających z przepisów prawa oraz wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  • zapewnienie usług transportowych dla potrzeb Inspektoratu oraz prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką taboru samochodowego będącego własnością Inspektoratu poprzez prowadzenie ewidencji, kart drogowych, zakupu i zużycia paliwa,
  • prowadzenie całości dokumentacji związanej z wyznaczeniami lekarzy wolnej praktyki,
  • wykonywanie innych czynności na polecenie przełożonego.

Wymagania niezbędne

  • wykształcenie: wyższe
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • znajomość przepisów prawa weterynaryjnego i administracyjnego,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy kat. B.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Pracownicy już zatrudnieni w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Turku zobowiązani są do złożenia jedynie listu motywacyjnego oraz formularza aplikacyjnego.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

19.07.2023r.

Miejsce składania dokumentów:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku
Ul. Folwarczna 12
62-700 Turek

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

        Administrator danych i kontakt do niego: Jan Radzimski tel. 0632801100

        Kontakt do inspektora ochrony danych: Łukasz Różycki tel. 0632801100

        Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

        Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku

        Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

        Uprawnienia:

            prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

            prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

            prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

            prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

            prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

        Podstawa prawna przetwarzania danych:

            art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

            art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

            art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

        Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

        Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. 
Wymogi formalne spełniają te oferty, które zostały przesłane w ustalonym terminie, oraz zawierają komplet wymaganych dokumentów. Kandydaci spełniający wymogi formalne, zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. 
Oferty odrzucone zastaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 63 280 11 00

Z uwagi na to, że jest to nabór wewnętrzny oferty składać mogą tylko osoby zatrudnione w korpusie służby cywilnej.

Metadane

Data publikacji : 07.07.2023
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Łukasz Różycki

Opcje strony

do góry