Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydata na stanowisko : Starszego Inspektora Weterynaryjnego ds. zdrowia i ochrony zwierząt
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII w TURKU
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydata na stanowisko :
Starszego Inspektora Weterynaryjnego ds. zdrowia i ochrony zwierząt
w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Turku
Wymiar etatu : 1
Miejsce wykonywania pracy: Turek
Warunki pracy
- praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 15.00,
- praca w siedzibie Inspektoratu oraz na terenie powiatu tureckiego (dojazdy samochodem służbowym),
- prowadzenie samochodu służbowego,
- praca w budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Nadzór nad badaniami monitoringowymi, nadzór nad czynnościami związanymi z prewencją i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt min. wysoce zjadliwej grypy ptaków oraz afrykańskiego pomoru świń,
- Pobieranie próbek do badań laboratoryjnych,
- Sporządzanie obowiązkowej dokumentacji i sprawozdawczości z powierzonych obowiązków,
- Kontrola podmiotów nadzorowanych,
- Przygotowywanie stosownych projektów decyzji administracyjnych,
- Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzanych badań i kontroli, obsługa weterynaryjnych systemów informatycznych,
- Współpraca z Wojewódzkim Inspektoratem Weterynarii w zakresie kompetencji,
- Realizacja pod nadzorem zadań z zakresu nadzoru nad zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt, w tym chorób odzwierzęcych i odzwierzęcych czynników chorobotwórczych, badań kontrolnych zakażeń zwierząt,
- Przeprowadzanie kontroli weterynaryjnych w handlu i wywozie zwierząt, kontroli na miejscu wymogów wzajemnej zgodności, kontroli gospodarstw utrzymujących trzodę chlewną w zakresie spełniania wymogów bioasekuracji,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Wymagania niezbędne
- wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość przepisów prawa weterynaryjnego i administracyjnego,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia prawa jazdy kat. B.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii jeżeli posiadasz wykształcenie wyższe weterynaryjne.
Pracownicy już zatrudnieni w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Turku zobowiązani są do złożenia jedynie listu motywacyjnego oraz formularza aplikacyjnego.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
28-12-2022
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku
Ul. Folwarczna 12
62-700 Turek
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Jan Radzimski tel. 0632801100
Kontakt do inspektora ochrony danych: Łukasz Różycki tel. 0632801100
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Wymogi formalne spełniają te oferty, które zostały przesłane w ustalonym terminie, oraz zawierają komplet wymaganych dokumentów. Kandydaci spełniający wymogi formalne, zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
Oferty odrzucone zastaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 63 280 11 00
Z uwagi na to, że jest to nabór wewnętrzny oferty składać mogą tylko osoby zatrudnione w korpusie służby cywilnej.